Blev en bra b-day

Även om jag var lite angstig natten mellan söndag och måndag så gick det över och födelsedagen kändes jättebra! Jag började med att städa upp efter helgens helvilda hemmafest och slängde typ två ton skräp, därefter kom storebror och hämtade upp mig och Linn för att åka hem till päronen det det åts smörgåstårta och sedan chokladfudgekaka (THANK GOD att jag slapp den äckliga prinsesstårtan folk alltid tycks envisas med att köpa!). Kvällen förgylldes lite extra med fina sms :3
Jag fick dessutom bara bra saker den här födelsedagen :)

Backgammonspel - äldsta syster m. familj
En säng + lite pengar + blomma - Föräldrarna
Doftljus - Pierre
Presentkort ellos + Bacardi apple - mellersta systern m. familj
Backgammonspel - av äldsta syster m. familj
En säng + lite pengar + blomma - av Föräldrarna
Doftljus :3 - av Pierre
Presentkort för ellos + Bacardi apple - av mellersta systern m. familj

Idag var också en riktigt bra dag! Träffade en gammal barndomskompis och hans vänner och satt o tjötade över kaffe i flera timmar. Mötte senare upp Linn och gick på stan, mötte på ännu en favoritperson och sen åkte vi för att handla och hämta ut min studielitteratur, och nu sitter vi hemma och degar med kaffe.

Längtar till imorgon, för då händer det ännu bättre grejer...
Life is so good nao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback