Fucking confused of my ass

Jag vet inte ens vad jag borde skriva. Sitter hemma hos päronen, bor här lite halvt i en vecka tills Linns lägenhet är redo att flyttas in i. Så jag och Linn bor här, mina katter bor hos bror Simon, sen ska vi bo hos Linn, både hon jag och klösbollarna. Sen flyttar jag hem till le öxnehaga lägenheten om några veckor. Alone. Forever alone. Just nu känns allt bara skit.

Linn föreslog just ett stundande fläkthäng när byggjobbarna inte är i lägenheten. I think it would be good for my soul. Yesyes. We will make it happen.


Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Fittliv. Jag känner mig så totalförvirrad. Fucking confused of my ass. Jag fattar ingenting. Varvar mellan att vara skitledsen, skitarg och skitglad konstant. Har fan inget mellanläge längre. I want this shit to sort itself out. Just exakt detta skulle ju vara lätt. Just exakt detta borde vara lätt. Men det är det aldrig. Aldrig någonsin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback