Pust & Flås

Sitter med en kopp kaffe och försöker bli mänsklig. Har tydligen sovit dåligt inatt eller nåt för jag kunde knappt ta mig ur sängen imorse... Ska typ hinka kaffet och kasta mig i duschen strax för jag måste lägga på ett kol!

So much to do, so many places to go. Ska hänga med Lassie på många viktiga ärenden. Därefter kanske det dricks kaffe på ikea med herr Viking, och hinns inte det träffar vi honom senare när han kommer hit i eftermiddag. Jag måste ringa vätterhem och fråga hur dags imorgon de börjar riva mitt badrum så jag och bestis kan vara ute härifrån innan dess - inte för att vi måste, men vi vill. Jag måste rensa ut hallen och badrummet, göra iordning katternas saker, packa en stor fet väska... Lika bra att göra en fin to do-lista känner jag...

- Ringa vätterhem
- Ringa bror och das parents
- Följa med Lassie på viktiga ärenden
- Städa som en gnu
- Rensa ur saker och möbler ur hallen och badrummet
- Förbereda alla katternas saker
- Packa en fucking enormous väska och mer med allt jag behöver för att flytta temporärt hemifrån
- Lokalisera ALLA viktiga papper jag kan tänkas behöva

Voj voj som Linn brukar säga. Jag vet inte hur tusan jag lyckats skjuta upp ALLT detta tills just IDAG och dessutom lovat att hjälpa en Lassie med hans ärenden samt agera hotell åt herr Viking och eventuellt även träffa Strutsen. Jag lär väl implodera innan dagen är till ända..


Men jag ska försöka hålla modet uppe! Har jag en satans otur kommer jag ligga utslagen på icke-noga utvald plats i lägenheten och hyperventilera som en fisk på torra land när dagen är till ända, har jag däremot tur och karman låter bli att analvåldta mig idag hinner jag allt och kan avsluta dagen med pannkakor och härligt kökshäng under spisfläkten med världens bästa människor ♥ let's see how this ends..


(några min senare)
Okej. Jag har nog världens bästa vänner. Lassie hörde just av sig och det blir bara ett ärende med honom idag å så erbjöd han sig att hjälpa mig städa efteråt. Shit alltså. Peace n' love alltså.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback