Fuck things up <3

HAHAHAHAHA fan vad awesome. Visst. Jag känner mig som en (myntat av Linn) inverterad kung Midas - "Allt jag rör vid blir till bajs". Men på något skruvat sätt är det okej.

Antagligen för att situationen hade varit sjutusen miljoner gånger värre om det gällt någon annan, men eftersom det hela hände med en så fucking bra kompis som verkligen förstår vikten av kommunikation så har det liksom inte blivit sådär hemskt. Utan kanske awesome istället? Jag vet inte, en del av mig hatar världen och livet, en annan del av mig är helt okej med det hela. Oh well.

Att dessutom kunna sitta och prata med Linn, garva hysteriskt och skoja om hur vi kan vara miserabla tillsammans, vara galna tillsammans och planera wild n' crazy stuff tillsammans gör mig så lycklig. Jag är inte så fullständigt fucked som jag trodde, n' I'm not arr arone forever heller. Jag är omgiven av kärlek och vänskap. Känner mig nästan lite som en knasig hippie i något vridet kollektiv. In a good way though.


För att citera oss själva för en stund sedan sittandes under spisfläkten:
"Låt oss se hur mycket mer vi kan fucka up det här nu!" :D:D:D

"Old" partypic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback