Livet

Helgen var rejält najs. Pojkarna var här och höll mig sällskap hela fredagen och halva lördagen. Fick spontanbesök på lördagskvällen och så körde jag lite matlagningsmaraton hela helgen också. Pannkakor med nutella is the shiet!

Gårdagen var lite upp och ner. Var nog lika mycket glad som ledsen. Lättnad blandad med ledsenhet. Men allt kommer bli bra. Off course it will. Lagade en knasig improviserad gratäng to get my mind off things.


Idag då.. jo idag ska några gubbar komma och hämta mitt vitrinskåp, så jag kommer ÄNTLIGEN kunna göra den sista finslipningen på möbleringen jag gjorde i lördags natt efter att ha fått hem min nya soffgrupp :) och så är Hanna Teddy påväg hit för vi ska umgås och plugga hela dagen är det tänkt. Good stuff.


I need coffee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback