"..se upp i backen för finska attacken!"

Jahopp. I tisdags blev det mer pluggande än jag väntat mig, men även gott umgänge och god mat :) Är så glad att jag har Hanna Teddy i skolan, hade säkerligen sumpat Samhällen annars. Men som läget är fick jag istället VG+ på provet jag gjorde! WOHO!

Igår spenderade jag hela dagen med Pierre, och de första timmarna även med hans kompis Basse (trevlig och glad prick det där). Vi gick på A6, chillade, skojade och provåkte lite i Pierres nya bil! Den är ju mycket rymligare och bekvämare än hans förra, men visst saknar man basen alltså... Som det är just nu får man glida runt och sjunga med till Markoolio låtar istället med vanligt bilstereo-sound ;)


Och idag dååå... Ja just i detta nu är min idabus påväg hit för att dricka kaffe och tjöta! Därefter ska jag städa städa städa och tillsist ska min twinbrain komma upp hit och våldgästa min soffa. Oh how I have missed her :') Några få dagar utan henne känns ju som veckor!

Imorn är det både födelsedagskalas och spelning som står på listan över göromål. Ujujuj vad med grejer och folk det blev den här veckan!

Ps. INTE OKEJ att det började snöa imorse. Har varit varmt gott och soligt i så många dagar att man hann bli ÖVERTYGAD om att vintern var ett minne blott och våren ankommit. NOT OKAY! :C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback