Two nights in a row

Börk.. Vad är dålig beslutsfattning?: Dricka sig askalas två kvällar på raken.

Iof. I fredags åkte jag och Twinbrain till F&D studion för att hejja på bästaste Flogger nu när han var i stan och gästade dom. Var himla najs att chilla där en stund och bara tjöta. Därefter strosade jag runt på stan och lyckades hitta en stickad tröja jag suktat efter sen en tid men inte köpt för att den var för dyr (närmre 400 spänn) på rea, och behövde bara betala en hundralapp för den! :D På kvällen drog jag hem till Angie där Ida-bus redan hade anlänt och så hade vi mysig tjejkväll med massa skvaller och drinkar för att sedan dra ut och skaka rumpa! Jag kände hur östrogen-kvoten fick sig lite påfyllning av tjejaftonen :D


Igår var det till största del chilldag. Både Pierre, Richard och hans flickvän Annie (som jag inte mött innan) var här och umgicks, vi tittade på Quest for Camelot och jag blev givetvis utsatt för mycket plågsamt kittlande av alla nämnda som tydligen tycker det är hysteriskt att få mig att vrida mig i plågor. På kvällen stack jag hem till Sofie och Rahim där även Fanny befann sig och vi satt allihopa och drack, körde lekar och tjötade sönder oss på balkongen. Oh all the drama and all the giggles


Och nu idag är jag typ bara helt slut. Som en säck potatis. Med magknip. Kanske borde äta iof, det BRUKAR liksom hjälpa när man inte ätit något sen dagen innan. Och vad som står på schemat vete gudarna. Slöa, slöa och sen slöa tror jag bestämt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback